dijous, 27 d’octubre del 2011

El CAP està saturat?

Ara mateix m’ha trucat un amic, bon argentoní: “Pep, estic indignat!!” m’ha dit. Acabava de trucar a l’Àrea Bàsica de Salut d’Argentona informant-los que li fa molt mal la cama i demanava hora perque la seva metgessa de capçalera el visités.

Li han donat hora pel dia 9 de novembre al matí.

Crec que no ens ha d’extranyar gens que en Joaquim estigui indignat, ja que no és de rebut que el facin esperar 14 dies per a la visita.

Sala d'espera de l'Àrea Bàsica de Salut. (foto arxiu)
No és pas el meu desig de qüestionar la feina dels metges d’aquesta institució, però és evident que jo no acceptaria pas la decisió del CAP i no esperaria, en aquest cas, els dies esmentats per anar a veure el metge.

“Ves allà i espera fins que t’atengui el metge” li he dit.

En Joaquim suportarà, avui, el dolor de la cama i “demà faré el que em dius si encara em fa tant mal!”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada